:)

Hade egenligen inte tänkt skriva något idag eftersom jag inte har tid eller ork. Borde egentligen gå å lägga mig just nu men fastnade. Var rätt säker på att jag aldrig skulle höra från personen igen som jag träffade för drygt 2 veckor sen. Pga att vi aldrig bytte nummer osv. Men det har äntligen löst sig, inte för att vi bytt nummer. Inte än iaf. Men har varandras facebook å msn. Så vi sitter å chattar för fulla muggar. Rätt kul faktiskt;)

Skulle egentligen gått å duschat när jag upptäckte det, sen fastnade jag. Vet inte när jag kommer härifrån. Tänker inte dra förrän han gör det. Vet ju inte när vi kommer höras igen. Hehe..

Sen så vill jag bara påpeka att jag totalt glömt den andra personen som jag träffade i helgen. Det var bara jobbigt för stunden. Han e nu glömd å förträngd.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0