Festen me 4 slutade me fullt hus..hahaxD

Hehe, kan förklara mig. Jag fick frågan igår av både marcus å Linnéa om att komma till oscar på kvällen å kröka lite. Det skulle bara bli vi fyra typ, jag lyckades övertala pappa om att det skulle gå lugnt till. Eftersom hade tänkt ge mig festförbud denna helg. Iaf stack dit runt nio, men vi(ja, marcus å Linnea gick väl in vid halv). Väntade på marcus när han hämtade Linnea. Anyway, det var som sagt rätt lugnt. Men fick reda på att det skulle komma en hel del till. Men det skulle ta en liten stund, jag å Linnea satt iaf ute å snackade när flera kom. Ena chocken efter den andra. Hehe, en som inte skulle göra mig så glad senare. Skit samma. Det spelades singstar när ett gäng kommer dit, varav 2 gick i min klass från 6:an-9:an. Nämligen Milla å Oscar:) Felix hade sagt att Milla kanske skulle komma så det hade jag ett hum om. Men Oscar kom som en överraskning verkligen. Men kul att båda kom faktiskt.

Det var verkligen fullt hus hela kvällen igår, vilket var nice. (Större delen av tiden iaf) Mkt musik, sång å dans haha;) Väldigt kul, nästan hela kvällen. Den slutade väl inte så bra för min del om man säger så pallar inte skriva det här. Men e såå tacksam att Linnea finns asså, älskar dig gumman<3 vet inte vad jag hade gjort utan dig igår<3 Jag drog väl därifrån vid fem och var väl inte hemma förrän vid sex. Har lyckats sova ett par timmar innan pappa kom i rummet å började stöka. Han ska snart börja måla ena väggen. Så gick väl upp vid kvart över tio el nåt. Trots att jag knappt sovit nåt. Men känner än så länge inte av tröttheten å e knappt bakis. Antagligen för att man käkade å drack i morse.

Nu ska jag nog klä på mig å käka lite. Ska troligen följa me å se när brorsans lag spelar match för å få mig på andra tankar. Får se hur det går. Just nu e det i mitt huvud hela tiden..klumpen sitter i halsen^^

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0