Tårarna har fallit denna kväll:´(

Japp, tårarna har fallit denna kvällen. Men inte av den anledningen som ni kanske tror. Idag var det ju säsongsstart av Grey´s Anatomy. Fan vad jag älskar den serien asså. Så jävla bra. Å detta var klart inte första gången man grät om man säger så. Å i detta avsnitt gick det verkligen inte att hålla tårarna borta. George dog ju..så sorgligt:(

Jaja..Skoldagen var iaf helt okej, som kanske kom fram i förra inlägget. Men jag drogs ner på fysiken då man fick tillbaka provet. Usch, trodde verkligen att det gick bättre. Jaja, to late now. Får göra bättre ifrån mig på nästa prov.

Här hemma har jag pluggat en del psykologi inför provet imorron, får hoppas det går vägen. Har dock inte skrivit på uppsatsen idag. Men får sitta hela eftermiddagen imorrn å göra det. Det lär nog funka tror jag. Sen fick jag även uppgiften att laga middag till mig å brorsan. Sen fastnade jag framför datan å därefter tv:n som sagt. Med Idol å Grey´s.

Imorrn börjar man 11 då med psykologi prov. Sen ska jag egentligen ha special idrott men har ett ärende som jag måste göra så...Det blir asså bara en lektion, precis som på fredag. 

Har inte så mkt mer å säga. Ska nog läsa på psykologin en gång till ikväll, sen väntar sängen. Det e nog smart om man har fått bra me sömn tills imorrn. 

kram<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0