Grattis brorsan=D

Japp, idag fyller min kära lillebror år. Även han blir äldre, å nu e han alltså 15 år. Han fyller moppe å byxmyndig. haha;) Eftersom han fyller år så bestämmer han vad vi ska käka, så det blir en lite senare middag på Pizza Hut hehe;) Var typ år sen ja käka pizza så det ska bli riktigt gott.

Har inte bloggat sen i måndags men har varken hunnit el orkat. I tisdags så hade ja ju över 3,5 h hål, så jag åkte in till stan me Alex, Jessi å Carina. Vi gick runt där i flera timmar. Jessi å Carina gick och kollade i olika affärer medan jag å Alex bara gick efter å snackade som fan om helgen. Haha;) Sen på fotolektionen va vi på morderna museet å kollade på en utställning å gjorde en uppgift. Men ist för å åka hem efter det så följde jag me Anna in till stan, vi gick i olika butiker. Å timmarna bara for iväg, va inte hemma förrän vid halv sju. Men det va mkt roligt iaf.

Igår hände väl inget speciellt, vanlig skola. Vi kollade på filmen seven på religionen, helt okej film. Sen hade man text på nora, gick väl sådär. Fast lyckades iaf komma på vad jag ska skriva om. Jobbar bättre hemma. Sista lektionen va ju fysik, där vi hade lab., nämligen fritt fall. Den som man gjort redan, hehe. Jag gjorde me filip å nån annan kille(ingen aning om va han heter). Det gick väldigt bra å vi va snabba. När man väl slutade så åkte ja hem direkt iaf, hehe. Det vart väldigt tidig middag å lite senare på kvällen så fick jag den stora äran att baka bullar. Haha. Det gick väldigt bra å dom blev väldigt goda. Iaf vaniljbullarna, anledningen till baket e ju att släkten kommer hit på söndag å firar brorsan så.

Denna dag då. Hade sovmorgon till elva vilket var nice. Då hade jag en rätt slapp psykologi lektion, fick sluta tidigare som vanligt. Så käkade i skolan eftersom jag fick sällskap, hehe. Sen hade man special idrott där vi kollade klart på dokumentären från förra veckan. Sen slutade man..Påvägen hem shoppade jag en present till brorsan i sista sekund. Haha.

Jaha..det var det. Finns inte så mkt mer å säga. Ska nog snart ta mig nåt å fika eftersom det inte blir middag förrän nån gång efter sju. Kommer skippa träningen eftersom brorsan ska firas. Kanske e bra eftersom jag har en förskylning på G typ.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0