Hatar detta!!

Internet e just nu väldigt cp, ena sekunden funkar det å nästa inte. Så man får hålla på å fixa me det hela tiden. Om det beror på att jag sitter i källaren vet jag inte. Borde inte va det eftersom det funkade bra igår. Skit samma. Irreterande e det å hoppas att det löser sig snart.

Mår sådär just nu eller idag..Ska egenligen åka på 5 års kalas me mamma, det e min kusin Elina som fyllt år. Men jag orkar fan inte. Seriöst, gå på 5 års kalas, när man har huvudvärk, e försyld, har halsont, e trött osv. Nej tack. Skippar hellre det. Sen att det e rätt lång restid oxå lockar inte heller. Låt mig slippa detta. E hellre hemma å pluggar ist faktiskt. Men mamma kommer bli fett arg om inte jag vill följa  me...antingen blir hon det eller så får hon me sig en sur Carro. Bara å välja. Usch...

Får se hur det blir. Vill verkligen inte. Orkar inte. Klarar inte av det.

Jaja, kan säga att internet hängde sig ett par gånger medan jag skrev detta.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0