Internet fungerar igen:)

Gissa en som blev jätteglad när pappa messade å sa det. Hihi, asså shit vad man e beroende av internet. Det e helt sjukt egenligen men man e fan det. Får hoppas på att internet inte lägger ner igen, då vet jag inte vad jag gör. Haha.

Jag kom iaf hem vi kl 18, så det var bara att sätta sig vid matbordet direkt å käka middag med familjen. Har inte gjorde så mkt efter det, mer än å sitta kvar å snacka me föräldrarna ett tag efter maten som vanligt. Sen hamnade jag här. Ska snart slå på tv:n och kolla på idol. Funderar fan på att gå upp innan å fixa lite varm choklad. Det klirar som fan i halsen, usch. Härligt me en riktig förskylning...not.

Har inte så mkt mer å säga. Många inlägg på en dag, får se om jag skriver om lördagens senare idag eller imorrn. Det blir som sagt ingen innebandy träning för mig ikväll, vilket ni kanske förstod. Så det blir å kolla idol ist. Ska nog ha datan på samtidigt, man måste ju ha lite koll på sak. HihixD

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0