Ja, vad ska man säga;) I <3 Ladies Night 2009 ;)

Jag e hög, svävar på moln, e sprallig..u name it. HahaxD Detta va fan bästa kvällen på väldigt länge. Anledningen för allt det först nämnda e för att jag träffade Andreas Johnson å Martin Stenmarck efterråt på en signering. Så har pratat lite me dom, fått singlar signerade å det bästa...En kram från dom båda, hihi:D Två svettiga kramar, men det gjorde inget. Hehe;) Stenmarck tyckte det va lite jobbigt å bad om ursäkt. Som sagt det gjorde inget;)(Lite av mitt hår fastnade i hans ansikte pga det, haha).

Så rara killar så. Haha;) Ni skulle fan sett mig direkt efterråt jag typ studsade ut därifrån, hihi;) Får se hur jag ska lyckas sova när jag e så uppe i varv;)

Som ni kanske märker så tycker ja Stenmarck å Johnson e jävligt bra. Har en rätt blandad musiksmak, men dom ingår i den kan jag säga. Så det så:p

Jaja, jag berättar mer utförligt om kvällen imorron förhoppningsvis. Fy fan, var verkligen länge sen ja skrattade, sjöng å skrek så mkt. Herregud. Som sagt, berättar mer imorrn. Kände bara att jag var tvungen å skriva av mig just det här.

Nu ska vi se när lilla jag lyckas somna då. Sen ska det bli interessant å se hur jag mår imorrn då, kan tänka mig att min hals e mkt värre. Skit samma, jag hade iaf jävligt kul.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0