Mkt tungt huvud...

Vet att jag har varit dålig på att uppdatera. Men kommer skriva lite kort om denna vecka imorron, orkar inte idag.

Mitt huvud är som sagt väldigt tungt, har haft väldigt jobbig huvudvärk hela dagen. Usch, inget hjälper mot den heller. Ni kan säkert lista ut vad jag gjorde igår. Yes, jag var nämligen på fest. En hemma fest i hökis hos alexandras polare å några av hans polare. Hon kom hit innan å vi gjorde oss i ordning och drog sedan dit. Tänker inte sitta å berätta om hela kvällen. No way, haha;) Men det var riktigt kul, det kan jag verkligen säga. Jag, Alex å en annan tjej var de yngsta på festen. Partyfolket va väl mellan 18-26 år, vilket inte alls gjorde nåt. HahaxD Mkt roligt var det iaf. Sköna typer trots allt.

Kan ju säga att man ska aldrig förlora hoppet om att vissa grejer ska ske. Haha, eller hur Alex?;) Å jag vet gumman, jag har lite svårt att vara tyst(a). HihixD

Skulle egentligen åkt iväg till sköndal å jobbat i fiket, en uppgift man måste göra ibland(klubbens regler). Jag var reserv å blev inkallad/tillfrågad att stå. Sa att jag kunde fram till imorse, hade tänkt åka iväg å göra det. Men det tog stopp när jag stod i hans trapphus, det var flera olika andledningar som fick mig att inte göra det. Tänker inte ta upp det här. Kan bara säga att jag e lite klantig ibland. Den större anledningen va ju att jag var/e jävligt bakis. Men det skrev jag inte till mina 2 lagkompisar jag skulle stå me. Å toppen på denna baksmälla kom för en timme sen då man får erbjudande om att spela match. Varför, varför idag för? Blir såå irreterad. Just när jag mår piss. Hade gärna spelat men me en tryckande huvudvärk å ingen sömn så skulle det inte gå så bra...Sån tur man har idag känner jag asså.

Jaja, iaf stannade kvar där en stund. Där några av killarna var kvar å jag och Alex såklart. Fy vad alla va sega å mådde piss. Jag ska nog va tacksam att ja inte mådde som Fredde, hehe. Han mådde mkt värre än mig stackarn. Så går det när man börjar bli lite äldre, haha. Nej då, nu ska man inte va elak. Inte mot så schysta personer. Vid halv ett drog jag å Alex hem. Råkade skrämma livet ur Fredde när jag försiktigt skulle säga hej då till han där han låg å sov i soffan...hehe. Fick iaf ett hejdå å en varm(nyvaken) kram, hihi:P Hoppas man får träffa dessa grabbar igen asså:)

Här hemma har jag inte gjort så mkt. Alex åkte hem direkt när vi kom hit. Sen har jag käkat lite å tagit en liten tupplur. Vilket var jävligt skönt. Familjen e uppe i hallen där brorsan har haft matcher hela dagen. De kommer väl hem vid sex eller nåt. Skönt. Ska nog ta mig 2 alvedon till, mitt huvud asså....Shit va ja e bakis..

Avslutar me att säga att killar me tatueringar faktiskt e jävligt heta(a). Haha, jag lovar;)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0