Onsdag..e trött å seg..

Jag vet, jag e inge bra på å uppdatera bloggen just nu. Men har ingen riktig ork å lust att göra det när jag kommer hem från plugget. Men nu sitter jag här å tänker skriva några rader, trots att jag e väldigt trött å seg.

Kan ju börja me att säga att ett gäng nu sitter i magaluf å har det varmt å trevligt. Medan man själv inte kunde följa me pga av pengabrist å skola. Vilket e väldigt tråkigt e klart, å saknar judig  Linnea jätte mkt:( Men den veckan ni är borta lär gå fort, kan ju säga att jag har rätt mkt å göra. Men men..hoppas ni har det roligt iaf.

Hmm..när skrev jag senast? Juste i helgen. På söndags eftermiddagen å kvällen va man i solna å kollade när brorsans innebandy lag körde en "mini" cup igen. Första matchen mot AIK, där killarna va riktigt duktiga å ledde ett tag. Men förlorade tillslut me 6-4. Andra matchen vann dom dock överlägset me 7-2 mot skogås/trångsund. Jaja, sen gjorde man inte så mkt mer.

Måndagen var väl rätt nice, tro det el ej så har jag börjat gilla måndagar. Låter lite knäppt kanske. Men har sovmorron till 11 å sen har man text å foto, 2 roliga ämnen så. Iaf fick ny uppgift på text plus att läraren läste upp förra veckans texter. Kom dock inte på nåt till nya uppgiften. Sen på foto så jobbade jag me anna, men vi lyckades ta en skit kamera som inte fungerade som den skulle så vi kunde inte göra uppgiften. Sen på kvällen hade jag träning, vilket gick bra.

Igår då. Rätt nice, hade ingen litteratur så började 14 me foto. Min enda lektion som ni kanske räknat ut. Där jag faktiskt jobbade me en annan jag inte kände sen innan. Jobbade me markus(går i 3:an, el(södra från början)). Vi gick runt me Gustav å Juliette(osäker på stavningen). Så fick lära känna flera stycken, alla va riktigt schysta å roliga:) Dock var inte jag å markus lika kreativa å så som de andra 2. Haha, ska bli intressant nästa vecka när vi ska presentera å visa bilderna kommer bli riktigt flumigt. Haha;)

Denna dag då. Då man springer fram å tillbaka mellan skolorna. Kan säga att jag älskar måndagar men hatar onsdagar. Pga springandet å att man åker till skolan i rusningstrafiken. Usch. Började me 2 h religion, vilket va okej. Mkt prat å lite film igen. Upptäckte att markus går i samma religions grupp;) Sen hade man text, där jag tillslut kom på vad jag skulle skriva om. Sen tillbaka till södra för å käka och sen fysik i 2h. Där man faktiskt jobbade på riktigt bra.

Så..nu har jag iaf skrivit vad som hänt trots att jag egentligen inte orkade. Hehe. Blev lite långt som vanligt eftersom jag haft ett litet uppehåll. Men det får ni stå ut med.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0