Roligt värre..

Japp, snöt typ precis ut halva hjärnan. Haha, inte så fräscht kanske. Men va fan det kändes som det. Kan säga att min försylning nu slagit till på allvar. Har dessutom ont i halsen å e lite hostig. Förhoppningvis så går det över om ett par dagar, hehe.

Jaja, just nu håller pappa på å packa ut lite grejer ur mitt rum. Ska snart  hjälpa till själv, ska ta det jag behöver. Jag ska nämligen bo i källaren ett par dagar då mitt rum fixas till..Flytten sker alltså idag. Trevligt värre, men bara mitt rum blir klart snabbare tänker jag. Så få stå ut me det.

När jag gjort det ska jag plugga, rolig dag va. Ska plugga psykologi eftersom man både har uppsatsinlämning å prov nästa vecka så. Lär antagligen behöva plugga imorrn me. Eftersom jag oftast inte har tid å plugga på måndagar å tisdagar.

Nej, nu e det nog bäst jag stänger av datan å hjälper pappa innan han blir förbannad hehe. Skriver nog mer senare.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0