Snart hemgång..

Sitter fortfarande i skolan efter att ha haft foto a, men ska nog snart börja röra mig hemåt. Jag har egentligen inte så bråttom hem eftersom jag redan gjort klart och mailat in lab.rapporten. Plugga psykologi tänkte jag ändå göra imorrn innan skolan börjar eftersom jag börjar kl. 14. Då har jag gått om tid att plugga.

Jag var väl inte så jävla kreativ på foto lektion el snarare jag å Anna. Vi gick köpte oss lite godis å satte oss sedan på en bänk i solen  och snackade. Tog dock några foton som jag faktiskt blev riktigt nöjd med. Ska ta resten av bilderna imorrn å även fixa dom i photoshop.

Insåg en sak när jag och Anna satt å snackade. Vet inte om det e bra el dåligt. Antar att det e bra på ett sätt, men än så länge e det bara hon som vet. Eftersom det var under pratet me henne som jag insåg hur det faktiskt är. HerregudxD

Vill verkligen ha tillbaka internet så snart som möjligt..Hur ska jag annars klara mig? Men det kanske e bra på ett sätt, men jag kan inte se det just nu...2 dagar utan ett ord e redan för mkt, hur ska jag klara fler..hehe.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0