Snart väntar sängen=)

Mmm..snart ska man äntligen gå å lägga sig. Fast e nästan pigg igen el snarare uppe i varv, vilket betyder att jag kommer ha fett svårt att sova. Usch..orsaken till att ja e uppe i varv e att jag har varit på träning, sen kommit hem, käkat lite å sen duschat. Inte konstigt att man e piggare då asså;) Träningen gick väl bra. Hatar bara min astma som fan just nu..

Dagen då. Var inte så kreativ på text, det kanske ni märkte eftersom jag skrev ett långt inlägg då. Man ska skriva en satir, har än så länge inga idéer. Hoppas jag får nån till på torsdag. Efter den lektionen vare håltimme, där ja å amanda käkade och sen spelade lite kort. Efter ett tag kom Rickard å joinade oss. Ägde på neger å president..händer väldigt sällan..haha;) Fotolektionen gick sådär tkr el inte alls bra. Imorrn ska vi tydligen dra till moderna museet å kolla på nån fotoutställning..hehe. Stressade iväg från skolan, hade ett ärende påvägen hem. Vilket tog rätt lång tid å krävde mkt väntan. Vilket va lite långtråkigt när man inte hade sällskap. Jaja, va väl hemma runt sex. Slängde i mig maten, sen bytte man om till matchstället å cyklade iväg för lagfotografering. Där vi fick foto oss me 94-laget, eftersom vi e fett få i DJ. Sen hem igen, sitta framför datan å sen dra iväg och träna. Det var min dag det..Hehe..

Kan ju kanske nämna hur jag mått idag, vilket e lite roligt. Har en del träningsvärk, har ont/öm på ena sidan av nacken, har massa blåmärken, hade huvudvärk(i början av dagen,gick över) men trots allt mådde jag prima. El va iaf på rätt gott humör. Man kan ju undra va ja gjort i helgen me alla dessa krämpor..haha;)

Imorgon börjar jag 10:05, men kommer åka lite tidigare än tänkt. Ska göra ett litet ärende(igen) innan skolan. Hoppas på mindre väntan denna gång. Har en timme litteratur el det ska va det iaf. Sen har jag över 3,5 h hål fram till 14. Hade egentligen tänkt att skippa den lektionen. Men e duktig å går på den. Jag får nämligen sällskap hela håltimmarna av Alex:) Får se vad vi hittar på;) Kul å ses och snacka igen. Lär bli ännu mer snack om helgen, fast vi redan snackat en hel del om det..haha:)

Jaja, nu ska jag försöka sova. Ska upp vid kvart i åtta så..Gissa en tjej som kommer va skit trött imorron. Kommer nog verkligen inte va som jag va idag. Haha..Man får njuta så länge det varar helt enkelt.

God Natt!!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0