Suck...

Sitter här å väntar. Väntar på att nåt ska hända. Men inget händer..jag hoppas och hoppas. Kanske helt i onödan, det känns som det iaf. Man ska inte ta ut nåt i förskott och absolut inte hoppas på för mkt. Vilket jag inte gjort.

Önskar bara att det hade fortsatt som jag trodde och ville. Det finns nog ett jävligt bra svar på att det inte riktigt gått som jag trott. Som mkt jobb å sånt till exempel. Det e vad jag hoppas jag på iaf.

Men jag har tålamod, det måste man ha. Annars funkar det inte. Nu gäller det bara att fortsätta som att ingenting har hänt å hoppas på det bästa. Skulle jag inte höra nåt, skulle jag kanske bli lite besviken. Men jag skulle lugnt klara det, inga problem. Det är därför man inte ska hoppas på för mkt.

När det än kommer att ske, så kommer det att chocka mig och göra mig rätt glad. Får se om det händer.

Som sagt jag tar dagen som den kommer. Å hoppas lite på att det ska hända;)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0