Tack så jävla mkt Zlatan!!

Det kan väl inte varit nån som missade det el jo några kanske. Men ändå. För dom som inte såg matchen el inte e interesserad så spelade Sverige ju VM-kval mot Ungern borta nu i kväll. Sverige gör första målet efter 8 min av Mellberg på hörna. Sen dominerar Sverige typ resten av matchen. Men mot slutet gör ungern mål på en straff. När tilläggs minutrarna börjar rulla på så börjar det kännas meningslöst att Sverige skulle vinna. Men när typ matchen ska vara slut så kommer Zlatan å gör mål:D Helt j-la otroligt, haha;) Det var verkligen inte det man förväntade sig. Direkt efter målet var matchen slut. 3 poäng till Sverige man tackar å bockar.

Hehe..jaja..Nu måste jag gå lägga mig. Ska gå upp vid kvart över sju imorron:-S Fy fan..vill ju sova på en helg hallå. E ju tvungen att sitta i seket under klubbens egen cup, så ska vara i sjöstadshallen från 8:15-10:00, dock börjar första matchen vid 9:00. Så kommer bara att sitta en match. Det kommer att vara HJ19-lag som spelar. Så kommer nog vara väldigt trött imorron kväll.

Innan jag loggar ut, kan jag ju berätta hur det gick för brorsan lag i cupen. Dom vann sin grupp å är i semifinal imorron mot Boo KFUM. I gruppspelet vann dom 2 å spelade en oavgjord, alltså obesegrade. Får se hur det går imorrn.

Nu ska jag gå å lägga mig. Sov Gott!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0