Usch inte nu...

Sitter här å e hur seg och trött som helst. Vet inte varför. Har sovit hur bra som helst å fått bra me sömn. Ändå känner jag mig som ett lik. Usch, inte kul. Det e till och med så att övriga familjen undrar vad som e med mig. Jag ser tydligen likblek å väldigt trött ut.

Har verkligen ingen ork alls. Det jobbigaste e att jag inte vet varför heller. Det händer inget jobbigt i mitt liv just nu så. Jag e säkert påväg att bli sjuk eller nåt. Orkar inte bli sjuk, har inte tid med det.

Jaja, ska ändå försöka lunka iväg till hallen å kolla när brorsan innebandy lag spelar sköndals cupen.  Tacka gud för att smink finns asså. Vill inte få nån kommentar om hur blek å trött jag ser ut. Även om jag e trött.

Nu ska ni slippa mitt gnäll, men var bara tvungen å säga det. Har dessutom rätt ont i huvudet oxå, ska nog ta mig en alvedon innan jag sticker. Får se om jag orkar skriva mer senare. 

kram<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0