Vad vare jag sa;)

Jag hade i princip rätt om det jag skrev häromdagen. Allt e lugnt, det "löste sig" igår kväll. Jag ska helt enkelt inte stressa upp mig, utan ta dagen som den kommer. Händer det så är det en rolig bonus, vilket jag fick mig idag. När jag i eftermiddags satt å skrev på en uppsats i litteratur(som ska in imorrn btw). Det blev mkt roligare å plugga, speciellt när jag kom på andra tankar. El snarare fick en viss grej på tankarna. Haha;) Ingen fattar;) Vilket e meningen..jag vet:P

Annars då, vad har hänt. Inget speciellt. Förutom det där typ. Skolan har rullat på som vanligt typ, hade fysik prov. Kändes som att det gick rätt okej, men det betyder inte att det gick bra när man får resultaten. Iaf inte om man pratar om fysik. Jag gjorde iaf mitt bästa vilket va viktigast.

Å igår klarade brorsan teoriprovet, så nu han min kära lillebror moppekort. Grattis Brorsan<3 Hihi;)

Imorron e det äntligen fredag, fan va veckorna går fort. Imorrn ska både en uppsats i litteratur in plus text uppgiften men e i princip klar me båda. Lite kvar bara. Å eftersom jag bara har en lektion imorrn, så har jag hela dagen på mig å skriva. Kvällen lär bli rätt lugn, har inga planer än så länge. Hoppas lite på en grej, men tror inte det kommer ske. Inte imorrn iaf.

Jaja, finns inte så mkt mer å säga. Mer än att jag hatar mina förskylningar som vägrar "slå ut", den ligger bara å gror. Väldigt irreterande. Brukar ha det ett par veckor vilket inte alls e kul. Vill fakitskt hellre bli dunderförskyld i några dagar å sen bli frisk.

Hm..har nog skrivit färdigt för den här gången. Hade hoppats lite på att få träffa dig nu i helgen, men båda e lika upptagna så det verkar inte funka. Längtar verkligen till vi kommer ses igen, vilket jag verkligen hoppas blir av. Jag håller mina tummar;)

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0