Veckan som gick...

Här kommer lite info om vad som hände slutet av förr förra veckan och även vad som hände förra veckan. Hoppas på att inlägget inte blir allt för långt. Håll era tummar!

Sön, 6/9: Sköndals ik slog på stora trumman under sin egen cup och hade bla bjudit in en stor känd innebandy spelare. Nämligen Fredrik Djurling som spelar i AIK(SM-guld nu senast) å även i landslaget. Brorsans lag förlorade tyvärr finalen, men det blev iaf ett silver.

Mån, 7/9: Hände väl inget speciellt denna dag. Vanlig måndag helt enkelt, som var rätt slapp. Fast mådde kanske inte så jävla bra, var jätteseg och hade tryckande huvudvärk hela dagen. Inte så kul kanske. På kvällen hade jag träning vilket gick helt okej. Hade lite jobbigt me astman/andningen, å hade även huvudvärk och var illamående under nästan hela träningen.

Tis, 8/9: Hände väl inget speciellt idag heller. Mådde ungefär som dagen innan, var dock inte lika seg å trött. Började 12:05 me projektarbete. Har verkligen ingen aning om vad jag ska göra eller vem jag ska göra det me..Sen hade man en rolig håltimme innan foto lektionen. Där jobbade jag på riktigt bra, gick runt å fotade me Anna. Gjorde inget speciellt på kvällen.

Ons, 9/9(090909): Som sagt, inget speciellt hände. Eller jo det gjorde det..vi upptäckte efter religionen att vår fysik lektion var inställd. Inget man klagade på direkt. Så vi slapp springa mellan skolorna. Vi gick till norra, hade lektion och  käkade sen. Skulle egentligen träffat kusinen Bella idag, men hon var sjuk. Så jag åkte till mammas jobb efter skolan och när hon slutade åkte vi till min moster å mina kusiner i tyresö. Vi har där hela eftermiddagen å kvällen. Riktigt kul å mysigt. Lyckades även plugga lite medan jag var där.

Tors, 10/9: Denna vecka började man 10 me religion, sen rullade dagen på som den brukar. Alltså utan att käka nån lunch. På special idrotten kollade vi på en intressant dokumentär som vi ska fortsätta se nästa lektion. På kvällen hade man träning, som gick helt okej. Fick lite problem me astman/andningen igen, nästan å så allvarligt att ja var tvungen att bryta. På vägen hem var jag alldeles yr och svimfärdig så fick ta stöd av pappa.

Fre, 11/9: Mötte upp Alex i slussen å vi gjorde sällskap till skolan. Påvägen dit slog jag va om att vi bara behövde va på lektionen i 30 min sen kunde vi gå. Å vem vad rätt, haha. Vi fick gå efter 30 minuter, så jag gjorde några ärenden på apoteket innan jag drog hem. Resten av dagen å eftermiddagen så pluggade jag. Först hemuppgiften i religion å sen krönikan i txt a. Nån gång efter fem var allt klart. Kvällen blev en lugn hemmakväll.

Lör, 12/9: Gjorde inget speciellt denna dag. Slappade mest, å städade lite i rummet. Sen på kvällen kom ju Alex hit och resten vet ni. Minns ni inte e det bara å läsa inlägget innan.

I know..den blev rätt lång. Men skit samma, nu vet iaf vad som hänt.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0