4:a dagars helg..jo man tackar:D:D

Yes...precis innan jag skulle börja sminka mig å klä på mig så kollar jag skolmailen. Å gissa vad? Min specialidrott är inställd pga att det e nationella i Engelska B. Så det var bara at skita i å sminka mig å byta kläder, kunde sätta mig här i lugn och ro istället. Dock så skulle man tydligen göra en hemuppgift men den lär ju inte vara så jobbig direkt..hehe:P

Iaf så nu har min helg alltså börjat;) hade min fredag igår ist, hahaxD fast ska ju dock till plugget imorrn för mösspåtaging men det har ju inge me själva pluggandet å göra. Det är mer en kul grej så därför räknar jag det oxå som helg. Så denna vecka har man 4:a dagars helg ist för 3 dagars;) Jag klagar verkligen inte:D

Ska nog trots ledigheten faktiskt plugga eftersom man har prov på tisdag å det e ju verkligen bra om man klarar det så man slipper omprov. Tar mig även kanske i tur med hemuppgiften som vi fick, jag får se om jag pallar. Fast pluggandet får vila en liten stund ska chilla lite först, börjar nog me allt efter lunch eller nåt:P

Hoppas ni andra får en bra dag! Trots att ni har skola;)

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0