Är Väldigt trött å lite små orolig^^

Sitter här å djurgården har precis förlorat mot HV71..efter förlänging igen. Inte bra asså. Jämnt vare matchen igenom. Djurgården ledde dock ett antal gånger, men tappade...J-la HV^^

Är såå sjukt trött så det finns inte, vilket jag egentligen inte riktigt kan förstå. Då jag faktiskt sov hyfsat bra å länge i natt och sen så var ja ju knappt i skolan. Så kan inte riktigt få ihop det att jag e så trött..Jaja..Jag är dessutom lite små orolig att en polare ska ha rätt om en grej, som jag nekat att det ska vara så. Då vi hörts sen vi sågs sist, men idag har det varit helt dött. Flera mess skickade, inget jävla svar..börjar fasa det "värsta"...men försöker ändå hålla lite hopp uppe..kan ju finnas en anledning bakom detta..Får väl försöka imorron igen, så får vi se hur det går..E lite pisst på personen i fråga just nu bara:/

Nej, nu ska jag fan ta å lägga mig. Imorrn e man ju ledig, så ska ta en härlig lång sovmorron. Sen får vi se hur fullspäckad min dag blir. Det kan bli helt fullspäckad eller bara halvt..får se imorrn helt enkelt.

God natt!!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0