Gårdagen var väldigt rolig och lyckad;D;D

Japp, min fullspäckade lördag var väldigt rolig å lyckad..den slutade dessutom inte riktigt som jag hade tänkt mig. Det var en väldigt oväntad men samtidigt rolig grej som "hände"...trodde bara det kunde ske i mina drömmar men tydligen blev det verklighet:)

Kan ju ta allt från början ist...drog ju till Globen me brorsan vid halv tolv kanske. Hade det mkt trevligt å roligt me honom faktiskt. Vid halv ett så började dam finalen(innebandy asså) mellan IKSU å Rönnby. En mkt bra å spännande match...som tillslut fick avgöras på straffar och det var Rönnby som tillsist stod som segrare..Dock så ville inte jag ha varken nån förlängning el straffläggning då jag redan hade ett pressat schema. Herr matchen vart såklart uppskjuten en halv timme..kul..Men men..herr finalen va mellan Täby och Storvreta..där Storverta tillslut vann med typ 5-2. Nästan direkt när matchen va slut så drog brorsan å jag mot gullmars för å ta en buss till norra. Väl framme i norra fick man vänta i 10 min på bussen mot Farsta Strand då jag skulle på lagträffen å dit man skulle var nära en speciell hållplats i sköndal:p När man kom fram så va tjejerna i fullgång me nån lek/tävling så blev inslängd i det hela på en gång..hehe..Fick dock slänga i mig lite mat medan vi försökte lösa en rebus en stund senare..Därefter vare tårt tävling, den snyggaste å godaste tårtan vann..Min grupps tårta blev framröstad som den snyggaste å var såå nära att vinna för den godaste oxå..men jag sa "fel"..hehe^^ Det va när alla tävlingar va över å vi fikade på tårtorna som man gjort så fick man ett väldigt oväntat mess..som gjorde mig lika chockad som glad...å messande fortsatte hela kvällen...samtidigt som man körde singstar me tjejerna..

Drog därifrån nån gång efter elva, resten va kvar eftersom de skulle sova över. Själv begav jag mig inte hem utan nån helt annanstans. Det var länge sen jag gick så himla fort asså..men jag hade en anlednig..Satt sedan ett par timmar i en park å snackade me en viss person...det var väldigt roligt och även mysigt..kändes nästan som en dröm..fast ändå inte eftersom det va så himla kallt..hehe^^ vi fick tillslut bege oss in pga av kylan..båda skakade hehe^^..jag började tom haka tänder då vi va påväg in:P

Denna dag då..Vaknar upp å när man tittar ut skiner solen..Så det blev lite frukost framför tv:n me trevligt sällskap..Sen begav man sig ut i solskenet å spelade lite basket..Det va riktigt roligt å faktiskt mysigt:p Begav mig väl hem vid 13 typ..å har suttit här sen jag kom hem..

Vill bara avsluta me att säga att jag vet att jag inte ska hoppas för mkt, inte rusa in i nåt och bli sårad igen. Jag hade faktiskt inte tänkt göra det. Jag tar det som det kommer å hoppas inte på nåt..Så får vi se hur det går..

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0