Glad påsk:D

Å Grattis till ni två pojkar som fyller 19 idag:) Hoppas ni får en toppen dag! Även om den ena av er e på träningsläger:P

Idag är det alltså påsk..kändes fan som att man firade nyår för inte så länge sen..Hehe..tiden går verkligen läskigt fort. Utanför skiner solen för fullt och det verkar även va rätt varmt. Man kanske ska sätta sig en stund ute på altanen å njuta av det. Får se..

Trodde först att jag skulle fira påsken alldeles ensam då övriga familjen e på landet, men planerna ändrades som tur är. Vill verkligen inte va hemma ensam just idag av flera anledningar. Men Emelie kommer hit och firar påsk med mig:D Vi ska laga och äta en god påskmiddag här hemma. Sen ska vi vräka i oss massa godis och dricka gott:D

Innan hon kommer ska jag hinna städa lite, inte för att det är jätte stökigt..men det behövs ändå:P Då får jag dessutom nåt att göra så tiden fortare. 

Hur ska ni fira påsk då?

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0