I don't like this:/

Sitter här med en klump i halsen, gråten e så nära att komma...min oro bara växer å växer..vet att jag inte skulle hoppas för mkt..men det e svårt att inte hoppas lite iaf. Vi som hördes varje dag efter att vi träffades å nu har du varit tyst i över två dagar. Vad kom du på nu för nåt? Eller har jag sagt nåt fel? Önskar bara att jag kunde få svar, orkar inte med det här..

Gud vad jag ångrar att jag inte tog upp det som vi borde pratat om när vi sågs..men ville inte förstöra tillfället. Ville inte förstöra det underbara å roliga som vi hade, trots allt som hade hänt. Längtar tillbaka till den natten och den förmiddagen. Ta mig tillbaka till dom stunderna me dig...

Nu rinner tårnarna ner för mina kinder, kan inte rå för det..jag som nästan lovat mig själv att inte fälla några mer tårar för honom igen..Men det är svårt att inte göra det..

Den här fredagen vart ju riktigt jävla rolig asså..fy fan:'(

Tårarna e nu borta för tillfället, men jag lovar det kan komma vilken sekund som helst.

Kan inte bara nåt hända som gör att denna fredag blir grym..

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0