Lugn fredag..

Är ju som ni redan ledig på fredagar, likaså denna fredag såklart;) Har inte gjort nåt speciellt idag, har bara chillat, lyssnat på musik å surfat runt lite på datan. Inget plugg alls. Städade dock rummet, men det gör jag ju varje fredag så det e mer en rutin nuförtiden..hehe^^ På eftermiddagen blev det en promenad me pappa upp till centrum för att handla lite. Vi hade dock inte den bästa turen påvägen tillbaka, då det började typ snöa/regna plus att man hade motvind. Underbart. Men som tur gick det över hyfsat fort, men då va man redan rätt blöt..

Väl hemma så hade ju brorsan kollat in preliminära intagningen till gymnasiet å han hade kommit in på sitt första val(han kom även in på resten av hans val oxå). Får hoppas det håller i sig till det slutgiltiga beskedet:) Till middag så grillade pappa kött å till det vare klyftpotatis å goda röror. Riktigt smaskig å lyxig fredagsmat. Men käkar ju inte hemma imorrn så det blev "lördagsmiddagen" idag ist..hahax) Övriga kvällen har varit väldigt lugn, har haft fredagsmys framför tv:n.

Nu ska jag nog snart slagga...min morgondag e verkligen fullspäckad..får inte in nåt mer på mitt "schema" asså. Vid halv 12 åker jag å brorsan in till globen för att se på SM-finalerna i innebandy(en julklapp från våra kära föräldrar)..Så vi e asså i globen hela dagen..lär nog vara klara där vid 18..förhoppningsvis..Då åker brorsan hem medan jag åker vidare då jag ska på lagträff. Kunde inte va me när tjejerna bowlade men kommer dock va me på middagen. Jag kommer att bli äldsta personen där..underbart..Jaja förhoppningvis blir det kul ändå:P Efter det lär ja nog bara dra hem å slagga. Beror helt på när det hela e klart;)

Får se om jag hinner skriva nåt innan jag sticker imorrn...

kram<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0