Nyduschad..

Nu sitter man här nyduschad med sovkläderna på;) kommer dock dröja till man går å lägger sig eller snarare tills man somnar:P

Har ju varit på innebandyträning från 19:00 till 21:00..träningen gick väl bra tycker jag trots att man spelade mkt igår. Hade lite jobbigt med astman bara, vilket alltid e lika irreterande:/ Träningen avslutades som vanligt med matchspel å när det kanske bara e några få minuter kvar av matchen(träningen) så lyckas lilla jag få ett skott rakt på munnen..Inte skönt asså. Körde på lite men klev sen av. När man satt på bänken kände man blodsmaken i munnen å ville bara spotta..men kunde inte göra det då det inte fanns nån papperskorg i närheten. Så lär kanske få en liten fläskläpp..underbart. Ser redan ut som "hej kom å hjälp mig"..då min pollen nu e jobbig så mina ögonlock å det precis under ögat e svullet och så har man fina utslag utav solen..plus en trolig fläskläpp..Hehe^^ Nån tycker väl förhoppningvis att man fortfarande e snygg;) trots allt detta:P

Har väl inte så mkt mer å säga just nu..El jo..har inte fått nån kusin än(vad man vet) och det har nu gått en vecka över tiden(el en vecka efter det beräknade datumet)..Verkar va en liten fegis..hihixD

Jaja...kommer kanske skriva några rader imorrn om jag får tid.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0