Påsklov:D:D

Jag skulle nog säga att mitt påsklov började igår när jag äntligen var klar med mitt projetarbete...så nu är man ledig fram till den 12/4. Riktigt nice:) Ska dock till skolan på tisdag en snabbis och lämna in projektarbetet eftersom min handledare var hemma och sjuk idag. Lite typiskt då man satt hela gårdag kvällen och kämpade med det. Men skit samma, skönt att vara klar ändå.

Så idag har jag bara chillat hela dagen, riktigt nice att inte behöva tänka på skolan överhuvudtaget. Laddade klart CAD programmet idag, så satt en liten stund och jobbade med det tills jag fastnade vid en uppgift. Kommer nog bara fortsätta att chilla resten av dagen.

Har inte velat säga nånting(till någon) innan, då det varit väldigt osäkert, men det blev klart igår..Fan..det ska bli såå jävla skönt och roligt asså...e lite små nervös förstås men det e väl normalt antar jag..Längtar verkligen till augusti asså. Det e nämligen så att jag har fått "ta över"(låna) min farmor å farfars lägenhet på söder, då de ska flytta upp till landet istället. Ska "prov-bo" där ett år så får vi se hur det går...Kommer bara behöva betala halva hyran fram till att jag fått ett jobb. Så nu gäller det verkligen att skaffa mig ett jobb alltså;)...Det lär nog dock bli lite ensamt i den där stora lägenheten, ska nog försöka hitta nån polare som kan bo där med mig:P nån som kanske e intresserad??:)

Nu vet ni det iaf..Eftermiddagen och kvällen kommer att bli väldigt lugn. Lär nog chilla framför datan eller tv:n.

Skriver kanske några rader senare ikväll;)

kram<3


Kommentarer
Postat av: Em

jag är intresserad :D

2010-04-02 @ 21:54:28
URL: http://emtheemoangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0