Perfekt avslutning på helgen..

Har precis ätit färska jordgubbar med yogurt..vilket såklart va sååå himla gott:D Jag älskar ju jordgubbar:) Och helgen fick därför ett perfekt slut<3 Jag kommer att berätta mer om helgen imorron, då jag förhoppningvis har mer ork å tid. Kan ju säga att denna helg blev mkt roligare än jag hade trott innan;)

En grej som jag kan säga e att jag måste sluta oroa mig för saker som man kanske inte behöver oroa mig för. Jag ska ta det lugnt och inte ta ut nåt i förskott utan låta tiden gå och på så sätt se... har varit expert att ta ut saker i förskott å då se det värsta. Vilket oftast bara har varit fel..Anledningen till att jag tar upp detta var pga det jag skrev i torsdag/fredags å kan ju säga att personen tillslut svarade..Men berättar mer om det imorrn:)

Nu ska jag snart gå ner å borsta tänderna...denna dag har varit väldigt fullspäckad å rolig..har spelat mkt innebandy vilket har såklart har tagit på krafterna. Men berättar som sagt mer om det imorrn:P

Å svaret e nej, jag verkar inte ha fått nån kusin än..väntan den fortsätter;)

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0