Rastlös tös..

Ledsen att jag inte bloggat på några dar, har inte haft orken..ska försöka skärpa mig..hehe..I måndags var det ju träningsmatch mellan dam/DJ-laget och P94-laget..behöver inte säga vad det blev:P Igår gjorde man inte så mkt, var i skolan i 2 timmar..å väl hemma chillade man bara..

Dagen då..drömde konstiga drömmar/mardrömmar hela natten å hade dessutom svårt att somna igår..och förutom det så ska man ju såklart gå upp vid tio över sex^^...så det var ingen rolig natt..Väl i skolan hade man först 2,5h CAD, vilket gick hyfsat bra..efter det drog jag iväg till mammas jobb för att fördriva tiden(man har ju som ni redan vet, en håltimme på 3 h)..Fysiken va faktiskt helt okej, dock så drog hon över tiden vilket inte var okej..

Nu sitter man här och är väldigt rastlös...vilket e anledningen till att jag faktiskt skriver...Har efter den tidiga middagen, både fixat i köket och dammsugit å städat rummet..men e fortfarande rastlös..tror jag vet anledningen till det..vilket egentligen kanske e en konstig anledning..men det e ju hockeymatch ikväll på tv(final 3, HV71-DIF)å jag vill gärna åka iväg och se den me en viss person..som kanske ska se den me en polare:/ vill så gärna träffa honom, saknar honom som fan:(

Men kan ju ge upp drömmen om att det skulle ske idag..får väl se den hemma me päronen ist^^

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0