Seeegt..

Sitter här och är sjukt seg..vilket verkligen e motsatsen från igår då man va så j-la rastlös..Jag borde egentligen vara pigg eftersom jag sov riktigt bra denna natt, till skillnad från natten innan. Men det verkar inte hjälpa, är ändå sjukt trött. Att jag dessutom inte har nåt speciellt att göra, gör det bara värre..e såå seeg asså..usch^^

Dagen då..bara 50 minuter skola vid 12, då man hade specialidrott. Där det var en kille som berättade om sitt projektarbete, vilket var väldigt intressant faktiskt. Vilket då var i princip hela lektionen. Sen var det bara att bege sig hem i det "underbara" vädret..fy fan för kyla och regn asså. Var tog våren vägen, med solen och värmen. Håller tummarna på att den kommer tillbaka snart...

Väl hemma så har man bara chillat framför tv:n..Ikväll blire att se på hockey igen, HV71-Djurgården..igen:P Kommer att se den me familjen antagligen, då man inte har fått tag på den som man verkligen vill se den me:/ Inte kul..men men..finns inte så mkt att göra åt det tyvärr, fast hade gärna önskat det asså^^ hehe...

Juste har glömt berätta en grej..men kan få en kusin närsom helst. Han var beräknad att komma i måndags..men har än så länge inte kommit. Det e min farbror David å hans tjej som ska ha barn;) äntligen blir det en pojke:) brorsan e den enda killen bland kusinerna på pappas sida..hehe:P

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0