Skriver igen..just nu iaf...

Vet att det va ett tag sen som jag skrev sist, ett antal veckor sen. Men har inte riktigt haft orken eller lusten till att skriva. Det hände en grej under påsk som e en av orsakerna till att jag inte skrivit....

Kan ju berätta kort om påsken, Emelie kom ju hit,  då drog vi direkt på en promenad i solskenet. Sen satte vi oss i centrum å chillade och käkade glass. Mkt trevligt å mysigt. Där fick vi en idé och ist för en lugn hemma kväll blev det en spontan utgång till Viper Room. Där man träffade några nya trevliga människor och hade rätt kul..sen så hände det en grej där. Vilket jag inte ångrar men det var ändå jobbigt. Blev bara mer förvirrad efter allt som hände, har ännu mer frågor men ingen chans till svar på dom. Vilket suger, försöker förstå allt men det går inte:/ Ge mig nåt svar, snälla....

Usch, inte tänka på det nu. Lovet rullade annars på, gjorde inte så mkt. Var i skolan kort, två av dagarna. På torsdagen så redovisade man sitt projektarbete(skickade in den fixade slutrapp. på fredagen) så nu e man äntligen klar med det. Efter redovisningen umgicks man lite me Linnea:), vi köpte lite käk på donken och käkade det i solen. Påvägen hem mötte man upp Alice(som jag inte träffat på år å dar)..så man va me henne hela eftermiddagen å halva kvällen. Väldigt mysigt. I helgen så var man å tittade när brorsans lag spelade slutspels matcher. Annars så chillade man bara. 

Våren verkar verkligen ha kommit nu, sol å värme..Å så pollen^^ trodde först ja va dunderförskyld men det e min pollenallergi som slagit till redan..Det som ja verkligen e allergisk har inte slagit ut än å kan ju bara säga att jag fasar för det. Om det e såhär nu så:/ har börjat knapra piller å snart e det väl dax för ögondroppar å astmamedicinen..

Jaja, har inte så mkt mer å säga. Skolan har börjat igen, å det e mindre än 2 månader kvar till studenten. Så nu e man inne på slutspurten. Gäller verklgien att kämpa på. Snart e det hela över. Helt sjukt.

kram<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0