Trött å seg...

Usch...är jag e verkligen jättetrött å såå himla seg. Skulle egenligen bara vilja lägga mig på sängen, lyssna på musik å vila lite..Men gör jag det e ju risken väldigt stor att jag faktiskt somnar och det e inte bra. Somnar jag nu lär jag ju vakna vid 3-4 typ. Så får kämpa på i några timmar till..hehe^^ Sov väldigt dålig i natt..hade jättesvårt å somna och när man väl hade somnat så vaknade man såklart ett antal gånger:/ Inte kul alls...Å bara för att man sover dåligt så måste man typiskt nog gå upp vid 6..Har ingen aning om varför jag sov så dåligt.

Orkar inte berätta så mkt om dagen..På CAD-lektionen va vi bara 3 st ist för typ 25 st då 1:orna hade nationella i engelska A. Men det va bara skönt. Det gick faktiskt riktigt bra å jag var riktigt effektiv..vilket brukar va ovanligt på den lektionen. Blev klar med ritningen så nästa gång ska man börja me projektet. Håltimmen va till en början seg, men åkte iväg till slussen å mötte upp Alex..Vi satte oss vid vattnet å snackade innan det bar av till skolan igen. För fysik i 2 timmar me lab..den svåraste labben..eller framförallt svåraste rapporten att skriva..Efter det bar det av hem å väl hemma så pluggade jag inför TMS provet..

Å nu sitter jag här, trött och seg..ska nog stänga av datan och sätta mig å chilla vid tv:n ist. Får se om jag skriver nåt mer ikväll annars kanske jag skriver några rader imorron.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0