Trött^^

Lilla jag är väldigt trött, skulle kunna gå och lägga mig nu. Men gör jag det så kommer jag vakna fett tidigt imorron bitti och det pallar jag inte..hehe:P Anledningen till den väldiga tröttheten kan ni nog räkna ut själva. Det blev en väldigt sen sänggång igår(imorse) å sen så vaknar man alldeles för tidigt. Vilket just då inte gjorde nåt, då man kunde njuta av se en viss person ligga bredvid med armarna om en<3:) underbart:)

Jaja, nu ska jag snart sätta mig framför tv:n å umgås lite me familjen. Det kommer dock att bli en hyfsat tidig sänggång..inte så överraskande direkt.

Får se om jag skriver nåt mer ikväll..annars gör jag det imorrn;)

kram<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0