Valborgsfirande??

Nu på fredag e det ju valborg, som först inleds mösspåtagning mitt på dagen i skolan;) Men där slutar mina planer för valborg att existera..tyvärr. Minns förra valborg, då satt jag hemma ensam med benet i vädret eftersom man hade skadat knät å hoppade runt på kryckor..Så denna valborg borde ju inte bli lika tråkig/dålig..eller??

På valborg ska man ju ha riktigt jävla kul och festa me polarna..vilket såklart e/var min plan men nu vet jag inte...nu vet jag inte riktigt vart å me vilka ja ska festa me..nån polare ska till en fest som redan "full" å en annan ska resa bort..den personen vill typ hellre va hemma å festa, synd att han inte gör det^^

Imorron e det redan torsdag och bör väl helst försöka fixa/hitta nåt att göra på valborg redan då. Säger bara det att jag vägrar sitta hemma med familjen(inget illa menat mot familjen, dom e underbara), men på valborg vill man ju faktiskt va me polarna å ha kul:P

Jaja, just nu hoppas jag ett mirakel ska ske(att han inte ska behöva resa bort på fredag)..får se om jag har gudarna me mig..hehe..inte för att jag tror på dom men ändå;)

Nej, nu ska jag slagga..

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0