Bloggtorka, men jag har ju faktiskt ett liv;)

Nu var det verkligen länge sen jag skrev här, grymt länge sen. Sist jag skrev så väntade jag ivrigt på att äntligen få träffa min älskling igen som hade varit borta i över en vecka. Å när jag äntligen fick messet att han snart var i norra, gjorde mig så glad å spänd. Gick med raska steg mot norra med världens leende på mina läppar och när jag närmade mig norra så såg jag honom långt där borta och leendet vart bara bredare och bredare:) Allt kändes som på film. Vi mötte varandra me öppna armar, han lyfte upp mig och surrade å kysste mig. Går inte att beskriva den känslan av att få se honom igen, mer än att den var underbar.

Tänker inte berätta allt jag gjort de senaste månaderna. Men den veckan efter att älsklingen hade kommit hem så bodde jag hos honom, precis som hans mormor å 2 kusiner. Under den veckan så gick vi på grönan en dag me hans kusiner(vågade åka mer saker än jag brukar men fick världens huvudvärk å sen ont i ryggslutet pga att man gick så mkt så resten av eftermiddagen å kvällen vart ett helvete), spelade lite tennis å basket en kväll me älskling å kusinerna, en annan dag shoppade vi me hela gänget å lite kort- och tv spelande vart det oxå. Dock så vart det lite för mkt för mig i slutet av veckan, man känner sig lite vilsen å utanför när man inte förstår ett visst språk. Trots att älsklingen försökte översätta det han hann å orkade. Men det var kul ändå att träffa å umgås me några av hans släktingar. Å de flesta verkar tycka att jag e fin..hehe..

Orkar inte berätta allt vi gjort, det skulle ta alltför lång tid. Kan berätta lite kort. Det vart en hel del födelsedags firanden av alla de slag, släktingar inkl. älsklingen<3 Så nu har han faktiskt träffat hela min släkt, otroligt men kul såklart;) Vi har bla. kollat på lite filmer, paddlat kanot, gått på bio, spelat basket. Och jag har fått träffa hans pappa:) vilket gick bra, vad annars liksom. Älsklingens lillebror e ju såå sjukt söt, har träffat dom(hans pappa, hans fru å deras son) några ggr. Så mkt festande har det inte varit. Vi gjorde oss dock eller älsklingen gjorde oss lite drinkar förra helgen. Supergott var det.

Men sommarlovet tog dock slut för ett par veckor sen för min del, hade upprop på KTH i flemingsberg den 16/8 och skolan drog igång med detsamma. Å hittade en kompis första dagen:) Så har haft fullt upp sedan dess. Det e plugg varje dag, i skolan som efter skolan. Inte en lugn stund känns det som. Varje vardag, så går man efter ett schema..Man e i skolan under dagen, pluggar å när man kmr hem så pluggar man fram till middagen och efter det så pluggar man lite till. Vid åtta så slutar man å har lite fritid å sen vid tio går man och lägger sig. Så här e det i princip varje vardag, skit jobbigt. Men så är vuxenlivet, allt går enligt ett schema. Vilket just nu tar kol på mig, har varit tvungen att plugga nu i helgen å e så sjukt trött trots att jag sover bra. Känns som att man e påväg att bli stressad efter 2 veckor i skolan:/ inte bra...Älsklingen har dock inte börjat skolan, fast nästa vecka drar det igång för honom på universitet:) Han har bott här rätt länge nu, vilket jag verkligen inte klagar på. För snart lär vi kanske ses mer sällan vilket jag inte gillar. Men han lovar att det inte ska bli så, får väl se.

Oj, det vart visst ett rätt långt inlägg. Ska försöka att skriva lite mer ofta, men kan inte lova nåt. Ni såg ju mitt schema. Nej, nu ska jag sluta skriva å mysa lite me min underbara älskling som ligger här brevid mig:)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0