Duktig flicka...

Det kan man verkligen säga...först så går man i skolan mellan 8-12, sen åker man hem käkar lunch å pluggar..när jag väl pluggat klart så storstädade jag mitt rum ordetligt;) sen så satt jag på en tvättmaskin me tvätt, vek rentvätt å efter det så diskade jag(vi har ju inget kök fortfarande så handiskade) och ska kanske lite senare måla köket. E inte det duktigt å flitigt av mig så säg. Sitter här nu me torra händer, lite stel i rygg å nacke och lite huvudvärk. E trött oxå såklart...

Dagen annars har väl varit okej..Vaknade vid halv sex i morse å kunde inte somna om, likaså pojkvännen som dock somnade senare när jag gått till plugget. I skolan gick det väl bra, mådde lite illa på morgonen men det gick över efter ett tag som tur var. Jag å karin diskuterade å fixade  våra lab-rapporter, vi ska göra en sista koll på torsdag eftersom dom ska vara inlämnade på fredag. Slutade vid 12 å påväg till bussen så såg jag en spelare från damlaget i sköndal utanför skolan. Men det va inte så kontsigt att jag såg henne då hon går på KI, vilket ligger i samma område. På bussen hem var huvudet jättetungt å jag var kanske inte på det bästa humöret. Sen så vet ni ju vad jag gjort hemma. Fullt ös, men allt e frivilligt. Var trött men ändå rastlös. Konstigt. 

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Skulle egenligen bara vilja lägga mig å vila eller nåt eftersom huvudet e såå himla tungt. Vill såå gärna att pojkvännen ska komma då jag inte har nåt att göra för en gångs skull. Men han sitter i sin skola(universitet i kista) å försöker få tag på nån bok tror jag. Hans föreläsningar e iaf slut för dagen, dock så vet han inte när han kmr och han lär antagligen göra ett stopp hemma innan han kmr hit. Vill såå gärna ha han här, för i natt blir första natten på mkt länge som vi sover på skilda håll. Gud vad jag kmr sakna honom asså. Har ju vant mig att ha honom vid min sida, usch.

Men men...kan inte styra hans liv. Ska gå å smörja in mina händer och sedan snacka lite me pappa. Imorron e en jobbig dag. Går i skolan 13-17, vilket betyder att man e hemma sex. Hinner typ bara käka å sen plugga i 30 min innan man ska dra till träningen. Ska gå upp hyfsat tidigt trots allt å plugga innan skolan.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0