Helt slut å veckan har bara börjat...

Det e alltså som vanligt, iaf sen nån vecka tillbaka. Energin e på botten, trots att man ändå sover hyfsat länge om nätterna. Antar eller snarare vet att skolan och allt plugg tar all min stackars energi. Jobbigt, jobbigt..men det e bara att vänja sig. Det jag pluggar ska ju gå fort, läser ju en tekinsk bastermin då man läser matte C+D å fysik A+B på en termin. Så det e inte så konstigt att det hela går fort. Gäller att kämpa på. Tur att man har pojkvännen, kompisar å familj som stötter en när man bara ser allt svart. Då man egentligen vill ge upp. Men har man ingen enegi över så e det mesta jobbigt å skit men försöker att inte känna så. Snacka om humörsväningar ibland säger jag bara, haha..

Dagen då. Mobilen ringde vid halv sju och det var lika segt som vanligt att gå upp, ville egenligen ligga kvar brevid älsklingen å sova vidare. Men vet hur mkt jag skulle missa om jag skippade en dag i skolan så det var bara att gå upp. Medan älsklingen sov vidare(så har det varit de senaste veckorna). Drog sedan iväg till skolan medan älsklingen sov vidare, han började inte förrän 13:30..Var i skolan 8-12, drog sedan hem me älsklingen som sällskap i mobilen;) Väl hemma hade man fått brev från polisen bla. där det stod åter igen att de lagt ner förundersökningen om det det sexuella orfredande jag var me tidigare i år och längst ned stod det att jag kan kräva ersättning el vad det nu heter. Men efter att ha rådat me pappa så kom vi överres att jag ska skippa det, då det kan dra upp massa skit igen. Sen så tog jag mig lite lunch å därefter pluggade jag de 2 uppgifter i boken som jag inte hann göra i skolan(på rasterna). Fick inga nya uppgifter att göra i fysiken, riktigt skönt. Så gjorde det å sen har jag skrivit på lab.-rapporten, ska ta me första utkastet till skolan imorrn så ska jag å karin kolla me varandra;)

Sedan dess har jag bara suttit å chillat vid datan, väntar på att älsklingen ska komma hit. Han e påväg men ska göra ett stopp på sl-center först. Ska snart sätta igång me middagen, det blir ost å skinksallad. Blir ensam tjej idag till middagen då mamma jobbar sent å brorsans tjej ska inte äta här. Men jag överlever;)

Nej, nu ska jag nog stänga av å börja fixa me maten. Har dessutom ont å huvudet och att sitta vid datorn gör det nog inte bättre^^

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0