Alla hjärtansdag<3

Jaha så är det asså alla hjärtansdag, dagen man ska dela med sin/sina närmaste. Jag har aldrig tidigare "firat"/delat den med någon förutom kanske vänner och familj. Aldrig riktigt med en kille som man verkligen gillar. Men i år så vart det annorlunda, då jag vaknade med "C" vid min sida. Lika underbart som alltid:) Vi sov väl inte så värst länge, till 10 el nåt..Då vi kollade på tv och myste, efter ett tag försvann "C" iväg och fixade frukost på sängen. Så gullig han e asså:) Det va väl 4-5 gången som jag får det, hihi;) inget som jag klagar på direkt, det e bara gulligt;) Vi hade en väldigt mysig förmiddag tms, hade gärna spenderat hela alla hjärtansdag med honom men han va tvungen å dra iväg och träna.(Sen skulle han egentligen åka å träffa sin pappa men det blev inte så^^) Inga presenter blev det, men det spelar ingen roll. Det viktigtaste e att vi faktiskt var med varandra. När jag kom hem så satt jag å lyssnade på kärlekslåtar och längtade efter honom..Hehe..som jag fortfarande gör såklart;)

Det var denna dag, kan ju berätta lite om gårdag oxå. Ni läste säkert inlägget igår då jag skrev att jag väntade otåligt. Kanske 30-40 min efter inlägget skrevs så svarade han äntligen, då han hade vaknat. Ville ju egentligen åka direkt till honom men han var tvungen å fixa lite grejer innan jag kunde komma. Så jag packade färdigt väskan typ och satte mig sedan i soffan framför tv:n. Sen efter ett litet tag får man ett mess om att han oxå va ensam hemma(hade sagt att ja var det innan) å frågade om jag ville komma. Självklart att jag ville det liksom, hallå:p Sedan gick det rätt snabbt, det tog typ 10 min från att jag gick hemifrån till att jag satt på bussen. Rekord!! Hade tur när jag kom fram till norra sköndal, behövde typ bara vänta i 2 min eller nåt.

"C" kom och mötte mig som vanligt fast han va lite seg så jag hann typ gå halva vägen till honom, men det gjorde inget. Hemma hos honom möttes man såklart av lilla Sigge som inte skällde på mig alls, utan ville leka me mig direkt. Så jag å "C" lekte lite me honom..å det roliga va att Sigge blev så avundsjuk då "C" höll om mig eller om vi kramades..Han blev verkligen avis alltså..hihixD skällde å gnydde...Det blev lite mys och tv-tittande, efter en timme kanske så gick vi ut på en långpromenad me Sigge. Det var riktigt mysigt trots att det var snö å minusgrader...fast det va ju inte så jättekallt. Vår promenad varade i typ en timme el nåt, riktigt nice. Påvägen hem så kände vi att vi frös lite och längtade tills vi kom in. Övriga eftermiddagen/kvällen/natten var väldigt mysig. Som bestod förutom mkt mys av melodifestivalen(tvingade honom lite, hihi), 40 year old virgin å halva big mamas house 2..å även semla, god middag och godis. Vi somnade sent på natten i varandras armar. Man skulle kunna säga att vi firade alla hjärtansdag en dag tidigare. Så jag inget att klaga på över helgen;) Den har varit såå underbart.

Jag å "C" har nu känt varandra i 3 veckor, rätt länge. Känns inte som det var så länge sen som vi möttes. Vi pratade om det imorse hur länge sen det var. Helt sjukt hur snabbt allt har gått, men det har samtidigt varit så underbart.

Oj, inlägget blev visst rätt långt. Hehe...kan bara avsluta me att säga att denna kväll nog blir lugn. Kan tänka mig att jag lägger mig rätt tidigt är rätt trött, får se hur det går utan "C" vid min sida. Asså gud vad jag saknar honom, gör det så fort jag lämnar honom:/

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0