Är såå sjuuukt trött nu asså^^

Sitter här å gäspar och gäspar..Är så sjukt trött så det finns inte asså. Att gå upp vid 6:15 är inte riktigt min grej faktiskt, hehe. Usch, så ska närsom helst gå ner och borsta tänderna sen väntar sängen;) Dock sover man ju ensa denna kväll(igen) tyvärr, alltid lika jobbigt. Kom på att det idag är den första onsdagen som vi inte e tillsammans, vi har varit det varje onsdag sen vi träffades typ( för snart 4 veckor sen btw). En helg har vi faktiskt varit på skilda håll men aldrig på en onsdag. Hehe, vilket gör det hela lite små jobbigt. Vill bara vara hos honom just nu:/  

Denna kväll blev det ensam och lugn, hade hellre varit hos "C" som ni kanske förstår. Det har ändå blivit en hel del snack me "C" och sen så satt och alexandra å snackade i över en timma. Jag har verkligen börjat uppskatta att prata me polare i telefon. HihixD bättre sent än aldrig;) Har även hunnit kolla lite på OS, där Anja Pärson kraschade illa precis innan mål. Snacka om otur..

Imorron e det som sagt torsdag, vilket e min "fredag" nuförtiden, haha...Fast både jag och ”C” har konstaterat att min helg redan börjat typ...då jag bara har en lektion imorrn då jag ska träna. Det skulle jag ju lika gärna också kunna göra när jag e ledig så. Smarta vi e asså eller snarare han i det här fallet;) Hihi;) Får förresten se om jag å "C" kan ses i helgen..för på fredag kväll så skulle han va med en polare. Men som tur e så spelar Tre kronor match i OS då, vilket gör att jag kan få både tiden att gå plus att jag kommer på lite andra tankar en stund. Men vi ska förhoppningsvis ses på lördag, om inget annat kommer ivägen så..vilket både han och jag verkligen hoppas att det inte gör. Skulle inte va så jävla kul om inte kunde ses i helgen heller, det skulle verkligen suga..Så det e väl bara vänta å se, vilket jag inte gillar å göra. Men ”tvingas” göra det ändå. Sånt e livet antar jag.

Nej, nu ska jag nog springa ner å borsta tänderna. Sen blire att säga hejdå till "C" å försöka sova utan honom:/

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0