Då har man alltså helg;)

Förlåt mig för gårdagen, jag var verkligen en riktigt jävla trött och irreterad gnällspik..Herregud asså. Men så kan det bli ibland och jag hoppas ni har förståelse. Men idag är jag varken lika trött, gnällig eller irreterad. El lite små irreterad typ..svårt å förklara vad det e..skit samma.

Hade iaf en schyst sovmorron idag till 12, vilket var väldigt skönt. I skolan så hade man bara en lektion, nämligen 50 min specialidrott. Väldigt chill lektion som vanligt. Dock så fick jag 2 grejer att göra till nästa vecka, eftersom jag tidigare missade ett läxförhör på muskler å skelettet så ska jag göra det nästa vecka ist. Och sen så ska haf dessutom skriva ett strykeprogram som passar bra till den idrott som jag utövar. Helgen räddad asså el inte^^

Väl hemma så har jag inte gjort så mkt, mest chillat innan det bar av på träning..Där jag fick problem med astman på slutet igen(fick det i måndags oxå)..Usch vad det e jobbigt å irreterande asså..Efter träningen så har jag ju såklart duschat, käkat lite, kollat på tv å messat med "C"..Det e här det kommer in att jag e lite irreterad eller inte riktigt irreterad..vet bara inte vad jag ska kalla det..För igår när vi pratade på telefon så frågade jag ju honom om han hade några planer för fredagen, vilket han inte hade. Så vi sa att vi då troligen skulle ses då..Så frågar honom idag(då vi båda säger att vi saknar varandra) om vi kan ses imorrn. Å då säger han att han inte vet för han ska kanske ut på krogen. Frågar då om vi inte ses imorrn när ska vi då ses liksom, eftersom han reser bort på söndag. Det visste han inte..så morrondagen e väldigt oviss. Han ska ju liksom festa på lördag så han kan väl skippa krogen imorrn å umgås me mig ist..Om jag betyder nåt för honom, vilket jag e rätt säker på att jag gör...Skulle vi inte ses imorrn så kommer det dröja typ en vecka till innan vi ses, vilket då blir 2 veckor utan att vi träffas. Det skulle bara vara för jobbigt^^ Så va beredd på att gnälliga å irreterade Carro kanske kommer fram imorrn igen..

Iaf..e ju ledig imorrn som vanligt. Så jag å mamma ska sticka iväg rätt tidigt å shoppa. Ska bli riktigt nice, ska försöka å inte slösa för mkt pengar. Har verkligen inte råd med det..Sen ska jag nog även städa rummet imorrn, fredagar har blivit min städdag typ..Å så ska jag även skriva å skicka in loggboken(projektarbetet). Där har ni min morrondag...

Så där, nu har jag inte så mkt mer å säga. Skriver nog lite imorron oxå.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0