Då var man tillbaka efter en mysig helg:D

Japp, jag hade ju sagt att jag skulle skriva i fredags. Vilket jag hade tänkt, men planerna ändrades vilket gjorde att jag inte "hann" göra det.  Det ändrades dock åt det positiva, kan man ju verkligen säga. Jag kan ta allt från början;)

I fredags så tog man en härlig sovmorron till 11 ungefär, riktigt skönt kan jag säga:P Fick ett mess runt 8-9 av Emelie och det visade sig att hon inte mådde så bra. Vilket gjorde att våran fika ställdes inte tyvärr...Iaf...sen vart det en kombinerad frukost+lunch..Därefter var jag duktig å bytte sängkläder och städade rummet. Efter allt det så kunde jag ta emot vilket fin besök som helst, haha;) Under städningen fick man gulliga mess av "C" som alltid e uppskattat:) När man väl var klar me städningen så tog jag en promenad med mamma upp till centrum för och handla lite. Väl hemma slappade jag lite framför tv:n, sen när övriga familjen kom hem(pappa å brorsan) så blev det lite fika. Och det var sedan kort efter det som planerna ändrades, skulle precis fixa lite me min bankinloggning på datan. Men iaf..det va "C" som messade å sa att det troligen inte skulle bli nåt me polaren, så jag kunde komma när jag ville. Gissa om jag blev glad asså;D Så jag fixa inloggningen med lite hjälp från pappa, sen sprang jag ner å tvättade håret. Sedan packa väskan och sen begav jag mig ut i kylan, blåsten och snöfallet:/ Behövde bara vänta i typ 5 min i norra, sen kom äntligen bussen som va rätt full. Inte så konstigt iofs. Behövde bara gå av å gå en liten bit innan jag såg "C":) Med armarna om varandra gick vi hem till honom. Tänker inte berätta så mkt mer, men vi kollade på tv och myste väldigt mkt. Jo en grej, jag käkade ingen middag den kvällen och trots det vart jag inte så hungrig.

Så igår vaknade man upp med "C" bredvid mig, lika underbart som vanligt:) Blev en rätt lång sovmorron för oss, sen fixade han frukost på sängen. Hihi, han e verkligen bäst<3(fast det skulle ja aldrig erkänna för honom, en intern grej:P). Dagen spenderades i hans rum, framför tv:n..mkt mys såklartxD Det bestämdes tillslut att han å hans polare skulle in å gamea(stavning?)/spela och att vi sedan skulle käka middag me polaren å hans tjej..Som en dubbeldejt typ. Jag gick med på det, å vi skulle dra runt fyra. Så vi låg och fortsatte kolla på tv. Jag kände mig lite trött så jag vände mig om mot "C"s bröstkorg och blundade..vilket jag inte skulle gjort. Jag somnade nämligen, märkte att han lämnade sängen å satte sig vid datan. Sen sov jag vidare i nästan en timme, kul tjej jag e asså..HahaxD när jag vaknade var "C" vid min sida igen. Bad om ursäkt för att jag somnade, vilket inte alls gjorde nåt. Var rätt seg ett tag efter det, men efter en stund kom jag på att vi/han skulle möta polaren vid tio i fyra å klockan var nu nästan tio i fem..Hehe förstod att det inte skulle bli nåt pga att jag hade somnat, hahaxD Så vi käkade hemma me hans mamma å låtsas pappa ist. Och kollade ut på snöstormen, det va nog lite tur i oturen att jag somnade för vi slapp ju gå ut i den där jävla stormen. Räckte me å titta ut asså, haha. Sen vid åtta så tvingade jag honom igen å se melodifestivalen. Stackaren då;) Men han tyckte faktiskt en låt va hyfsad bra faktiskt, nämligen det sista bidraget. Tjej (rock)gruppen, dom va faktiskt bra. Sen så kollade vi på film, den här gången kollade vi på "och så kom polly". Den va väl bra;) sen vart det tv-tittande å mys fram till halv 3 typ då båda va väldigt trötta.

Det blev en rätt lång sovmorron idag igen, har gärna lång sovmorron när jag har "C" som ligger bredvid å håller om mig<3:) Sen blev det lite tv-tittande å frukost på sängen igen;) Å söndagar vet jag sedan tidigare e en av de dar som han gymmar på. Så en stund efter ett så begav vi oss till bussen. Jag stod kvar me honom till hans buss kom. Men det kom ingen buss å vi båda frös som jag vet inte vad. Han blev lite små irreterad å sa att vi lika gärna kunde väntat å tagit nästa buss(el han, jag tar en åt andra hållet). Så vi blev stående kvar där i nästan 30 min tror jag. Han insisterade på att jag skulle gå till min busshållplats men ja envisades me å stå kvar vid honom. Vilket jag fick sota för då, jag såg bussen åka långt innan jag kom fram till busshållplatsen. Så fick stå å frysa sönder mina fingrar, sen när man kom fram till norra så gick jag till sköndalshallen ist för hem. Brorsan skulle ha matcher, så begav mig dit osminkad å me smutsigt hår. Tur att man hade mössa säger jag bara;) Kan ju säga att jag frös som fan påväg dit. Matcherna gick bra, 12-0 å 4-1 segrar så;) brorsan gjorde dessutom 2 mål i första;)

Oj oj, väldigt vad långt inlägget blev asså. Haha, men där har ni iaf min helg. Som sagt var väldigt mysig. Saknar honom redan. Har dessutom inte hört från honom sen jag satt på bussen hem^^ längtar verkligen efter honom, å vill verkligen att han ska höra av sig snart;)

kram<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0