Dagen blir bara värre å värre..

Tror jag har ställt till det lite, bara för att jag var lite arg å besviken. Det var menat lite som ett skämt, men tror inte han förstod det. Okej, anledningen till att jag var arg å besviken(många tkr säkert det e larvig men iaf) var för att jag frågade "C" om vi kunde ses idag. Han sa att han behövde plugga så det gick inte, då föreslog jag att jag skulle kunna komma det sent ikväll ist. Men då fick jag till svar att han skulle träffa en polare då å kanske slagga där. Klart jag vill att han ska träffa och umgås med sina polare. Annars kommer det här aldrig å funka om vi inte kan träffa å umgås med våra kompisar. Men varför just idag? Han vet lika väl som jag att onsdag är den dag i skolveckan som vi kan ses på..Kan dom inte göra det på fredag el nåt ist? Hehe...Men men..nu e det som det e..El jag klantade till mig å skickade det där messet..Tror nästan att jag ska ringa honom..fast han lär ju inte svara antagligen.

Faan vad denna dag suger säger jag bara. Den här e såååå mkt sämre än förra onsdagen. Kvällen lär bli väldigt tråkig, kommer sitta inne på mitt rum å va osocial. Men det gör nog inget, var rätt irreterad förut efter jag fått meddelandet. Så..

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0