Den här fredagen behövde jag verkligen;)

Japp, den här fredagen har varit väldigt nice:) Hittills iaf;) Gick upp hyfsat tidigt, alltså runt 9 typ, då jag gjorde de vanliga morronbestyren och sen vid 10 så drog jag och mamma iväg. Vi åkte till Globen, först så hade jag ett ärende på banken. Mamma å pappa satte in en liten slant när jag föddes fast på en annan bank än den som jag har nu. Så jag avslutade det kontot å flyttade över de pengarna till mitt nuvarande konto. Kan säga att de pengarna kommer väldigt lägligt just nu;)

Sen vart det shopping:D Det blev ett par nya jeans(stuprör för 1:a gången), ett par nya mjukis, nya trosor plus matchande bh å trosor(som blir perfekta till em´s skiva), nya strumpr, nya smycken(som jag köpte för min presentkort på guldfynd)...hmm..vare nåt mer...tror inte det. Kan ju säga att mamma betalade det mesta:) Blev dessutom bjuden på lunch där av henne. Mamma e verkligen bäst;) Hihi...

Väl hemma igen så skrev jag å skickade in loggboken till min handledare, sen städade jag rummet. Så nu e det riktigt rent å snyggt:P Sen så kollade jag ut va jag ska ha till Em´s skiva å det enda jag behöver handla e såna där stayups(vet inte vad det heter, som strumpbyxor fast upp till låren)..sen e jag redo:D Annars så har jag bara chillat..

Å till middag så vart det min favvo mat, nämligen tacos. Detta e verkligen en grym dag;) Sen så har det varit lite ovisst vad jag ska göra ikväll, men nu e det iaf bestämt tillslut. Efter lite om å men, fick dessutom reda på hur jag å "C" ligger till. Vi ska verkligen börja prata mer. Ni kanske har listat ut att jag ska dit senare, han ska bara käka snart el strax som han själv sagt:P

Hoppas eran fredag oxå varit bra! Eller kanske blir bra;)

kram<3

Kommentarer
Postat av: Ira

Det är nästan som att man känner igen sig där i slutet på dan. Har också ätit tacos o ska över till en vars namn också börjar med C ;)



Ska bli otroligt kul o se hur alla klär ut sig på skivan! :D

2010-02-26 @ 19:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0