Den här kvällen blir ju bara bättre å bättre asså:P

Gick på toa tidigare å då ser man att päronen sitter och kollar på House. Jag liksom dom följer den serie och jag tänkte verkligen inte på att det faktiskt är tisdag idag å att den går. Hade missat över tio minuter och sen så satt/sitter jag å snackar me "C". Så jag tittar inte på kvällens avsnitt, skit samma att jag missar den. Det finns ju viktigare saker här i livet än tv-progam. (Helt otroligt att det kommer ur min mun, jag som tittade mkt på tv förut).

Tack vare "C" så blir den här kvällen inte såå dålig trots allt. Det som hade gjort den bäst hade ju varit att jag hade suttit hos "C" just nu ist. Men vi ses inte på tisdagar utan onsdagar e den dag som funkar för oss båda under själva skolveckan. Får se hur det blir imorrn, vi skulle snacka imorrn om hur det blir. Dock har jag en känsla att vi inte kommer ses så...^^

Onsdagar e den värsta skoldagen på hela veckan, börjar 8(betyder uppgång 6:10) me 2,5 CAD, sen typ 3 h hål och till sist 2 h fysik. Usch, fy å blä för onsdagar i plugget. Därför så är det väldigt skönt att veta att man efter skolan på kvällen ska träffa "C". Det blir det som får en att kämpa sig igen dagen, vilket gör det lättare. Fast det kommer det inte bli imorrn^^ hur ska jag klara mig?!?:/ 

Jaja..nu ska jag väl sluta klaga..El nej det ska jag inte..jag e väldigt trött just nu:P Många skulle säga åt mig "men gå å lägga dig då j-la gnällspik"..Skulle gärna göra det...men de flesta kvällarna å nätterna har varit lika. Jag har varit väldigt trött å lyckas ändå inte somna direkt. Utan ligger å vrider mig länge..Inte kul..Det går alltid lättare när jag sover hos "C"..

Måste bara avsluta me att säga att jag har varit nära att skriva "C"s namn flera ggr i detta inlägg..hehe:P

kram<3

Kommentarer
Postat av: Ira

Du ska ha medalj för att orka igenom onsdagarna! Överlever knappt våra 80 min fysik, vad som skulle hända om vi hade 2 h, vågar jag inte tänka på ens :P

2010-02-17 @ 16:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0