E verkligen sjukt sugen:P

Sitter här och kollar på tv..e väl lagom kul. Speciellt när man är ensam och ens pojke sitter på ett tåg påväg till Boden:/ Hade såå gärna haft honom här just nu..Var han tvungen å åka på det där?!? hehe^^ Jaja, han va verkligen taggad för det där, så jag hoppas det blir roligt för honom;)

Men det lilla "problemet" just nu e att jag e sjukt sugen..sötsugen alltså fast det som jag e sååå sugen på e läsk. Det ligger coca cola i kylskåpet, ni vet inte hur sugen jag e på att gå och dricka den asså. HahaxD Det var fan länge sen jag var så här sugen på nåt(asså nu snackar vi nåt man äter el dricker). Får se hur länge jag kan hålla mig. HahaxD Inte länge till asså..Men det e ju inte så nyttigt får väl ta nåt annat å hoppas det hjälper:P

Får se hur det går asså..Ska iaf snart sätta på en film tror jag å ta mig nåt fika eller snacks;) Tror det blir hyfsat tidig sänggång idag asså..Men man vet ju aldrig:P

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0