Fan va jag knarkar asså:P

Haha..ni kan va lugna..Det e kanske inte riktigt som ni tror;) Jag har nämligen knarkat musiken från filmen "RENT" i princip hela veckan. Filmen e ju såå sjukt bra likaså e låtarna. Och på nåt sett så har jag hamnat i en period då jag måste lyssna på dom ofta:P HahaxD Tur nog så e det ingen e det inget farligt ja knarkar..hehe;) Kan nu nämna att jag lyssnar på det just nux)

Jaja, nog om det. Kvällen blev som sagt lugn, messade en hel del me "C" såklart;) hihi..å det visade sig sent om sider att den polare som skulle komma hem till honom aldrig dök upp. Fast de hade bestämt det^^ Hade vi vetat det så hade ju jag kunnat komma ist..Hehe^^ Men men..det blir en till natt ifrån varandra. Vi ska nämligen ses imorrn som ni kanske kan lista ut. Ska bli riktigt roligt och mysigt. Får se hur länge jag blir kvar där, antar att jag blir troligen kvar där till på söndag. Men då måste jag nog dra rätt tidigt då han ska träffa sin pappa. Får väl fira alla hjärtansdag lite i förskott;) Men ja har inte köpt nåt eftersom allt varit så himla osäkert..

Men men..nu ska jag faktiskt gå och lägga mig...Vissa la sig ju för över en timme sen..Kanske e bra om man inte e allt för trött imorrn..Hehe;) Skriver kanske några rader imorrn innan jag drar.

Så God Natt!!

kram<3

Kommentarer
Postat av: ira

RENT <3 älskar att ha filmen spelandes i bakgrunden ibland när man är ensam hemma :D

2010-02-14 @ 16:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0