Fan vad jag gnäller idag..haha:P

Jag bara gnäller, gnäller å gnäller..Ni måste snart börja tröttna på mitt gnällande snart asså. Om inte så e ni jäkligt tålmodiga människor må jag säga. Det som jag skrev om förut har löst sig eller vad man ska säga, han hade tolkat det hela precis som jag hade tänkt att han skulle göra. Duktig pojke:) Kort efter förra inlägget skrevs så ringde jag honom, inget svar..så jag messade honom å bad honom ringa upp. Fick svar på allt kort efter..Trots att det löst sig så vill jag ändå prata med honom. Så han skulle höra av sig när han käkat klart. Så jag sitter å väntar på det;)

Okej, men sluta gnälla var det ja! Kan ju berätta att det gick väldigt bra hos tandläkaren iaf. Min tandläkare är en väldig snacksalig typ, inte på ett jobbigt sätt. Utan bara trevligt. Så det tog över 5 min innan mina tänder röntgades då vi pratade..Hehe...Det var inga problem me mina tänder, inga hål, man kunde se att visdomständerna fanns där ner/under tandköttet..Fick beröm för att mina tänder va så vita och fina, han frågade tom om jag hade blekt dom. Seriöst så vita e dom väl inte?!? Sen så frågade han även om jag fått nåt beröm av nån kille för mina fina å vita tänder..Hehe..Äh..nej..Vem har fått det undrar jag!?! Det enda lilla var att jag hade tandsten som han skrapade bort. Så nu ska man dit varje år å ta bort tandsten så man inte får tandlossning:P

Nu har han snart typ käkat i 40 minuter, hehe..Har inte koll på hur länge man brukar käka..men jag hoppas han e klar snart.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0