För många tårar har fallit detta dygn, de flesta helt i onödan^^

Det var verkligen länge sen som jag grät så här mkt som jag gjort idag, helt sjukt. Grät dessutom lite inatt oxå, men det slog ingenting från det under dagen:/ Men många av de tårar som jag fällt under dagen, var egentligen helt "onödiga"..Men efter att ha varit med om flera jobbiga killar så var jag rädd att "C" var likadan, då han sa det han sa innan jag åkte hem. Å pga av händelser innan så blev jag direkt orolig och ledsen...Grät hela vägen hem och det fortsatte även hemma:( Var så rädd att det var sista gången som jag och "C" träffades. Lyckades tillslut lugna ner mig efter prat med både Emelie å Alexandra, fast lyckades me att gråta lite till efter det oxå. Skickade ett mess till "C" när jag kom hem för å se om han skulle svara..efter ett tag så svarade han. När jag väl fick messet trodde jag först att det va från en annan..Så jag blev både chockad och glad när jag såg att det var han..Han fick tillslut veta hur det va, att jag skippat skolan pga att ja var så ledsen och orolig..Och jag fick precis det svar som jag ville ha, han svarade att han redan sagt till mig att jag inte ska oroa mig och att det e klart att vi kommer ses igen:) Sen har vi fortsatt messa som vanligt;) "C" är inte som de flesta andra idioter jag träffat. Å vi kommer förhoppningsvis och ses nästa vecka. Vi har bestämt att vi behöver ta det lite lugn..Det anser vi båda..el han sa det först men har insett det nu själv oxå. Allting har gått så fort..ingen av oss trodde att det skulle bli såhär. Men det gör inget för vi gillar verkligen hur det blivit..Så nu tar vi det lugnt, en vecka ifrån varandra. Kommer bli så jobbigt, kommer sakna honom som fan. Men det kan nog vara bra å göra det trots allt då det blir mkt me underbart att ses sen.

Då fick ni massor med känslosnack, hehe^^ Herregud asså, men nu är iaf klumpen i halsen borta och jag är inte orolig längre. Jag har verkligen insett att "C" är precis som jag trodde. Måste bara nämna att de tårar som föll i natt inte alls var "onödiga", det var bara jobbigt. För oss båda, tänker abslout inte berätta om det.

Jaja, som ni kanske har listat ut så har jag varit hos "C". Åkte dit rätt tidigt igår då vi båda hade tid, så runt 17 begav jag mig ut i snöstormen å gick till norra sköndal. Å den bussen som jag skulle ta var full å släppte inte på några fler men jag hade sån tur att en annan buss som oxå går dit kom direkt efter. Och den var rätt så tom faktiskt. Sen mötte "C" upp mig som vanligt:) Det blev mkt tv-tittande och mys hemma hos honom. Och tro det eller ej så har hans hund äntligen börjat gilla mig. Sigge har alltid morrat på mig, men igår så ville han leka me mig och tillslut så fick man en puss. Å "C" sa då att nu gillar han(sigge) mig:P hihixD

Har inte så mkt mer å säga just nu. Imorrn har man ingen skola så det blir till att plugga fysik hela dagen då man har prov nästa vecka. Pluggade det faktiskt lite tidigare idag..

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0