Första skoldagen på länge..el dag å dag..

Jaha...idag var det då dax för skola igen efter en veckas lov. Skulle ju egentligen haft en lektion igår men den var som tur var inställd så man va ledig. Men idag var det skola, började 10 så det blev en liten sovmorgon iaf. Hade TMS för första gången, alltså Teknik människa samhälle. Min enda lektion denna dag, där vi mest gick igenom vad kursen skulle handla om osv. Så vid 11 slutade vi, vilket betydde att min skoldag var slut efter bara en timme. Kul;) Så när man kom hem så hade mamma värmt på middagen från igår, riktigt gott. Sen chillade jag mest och nån timme senare så kom mormor å morfar på besök. Så det blev lite fika och en pratstund med dom och mamma. Eller jag lyssande mest, var så himla trött. Efter att dom hade dragit så satte jag mig och pluggade lite. Har läxförhör på specialidrotten på torsdag, då vi ska kunna olika typer av muskler på både latin och svenska. Omöjligt å lära sig på latin kan man ju säga...Hehe...Annars så har jag bara suttit framför datan, chillat å lyssnat på musik.

Har även messat lite me "C", dock va han knappt kontaktbar under dagen pga att han inte hade mobilen vid sig^^ Men nu under eftermiddagen å kvällen har det varit tvärtom..Ska dock försöka att inte "störa" honom så mkt, får se hur det går..Haha;) stackaren har historiaprov imorrn så^^ Saknar honom som fan...

Jaja, kan ju avsluta me att jag hatar förskylningar som aldrig vill ge me sig. Lilla jag har nämligen det just nu, e snuvig å lite hostig. Usch..Skulle ju ha tränat igår men fick lägga ner redan vid uppvärmningen då jag fick en hostattack typ. Mamma sa till mormor å morfar att när jag blir förskyld så hänger det alltid i väldigt länge..vilket e såå sant..inte kul. För det första för att det e jobbigt å sen så missar jag ju massa träning.

Nej nu ska jag lyssna på musik och drömma mig bort<3

kram<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0