Fy fan för onsdagar...

Hade precis börjat skriva på ett inlägg å skulle spara utkastet då blir man ju såklart utloggad. Wonderfull^^ Den här onsdagen blir ju bara värre å värre. Hatar verkligen onsdagar asså, inte hela dagen utan bara själva skoldagen då jag oftast åker hem till "C" på eftermiddagen eller kvällen. Fast idag suger verkligen hela jävla dagen:(

Började som sagt kl 8, vilket betydde att jag gick upp kl 6:15..vilket alltid e lika kul(not). Första lektion va CAD som gick okej, var lite jobbigt då det e första lektion. Sen så består större delen av den ""gruppen" av en teknik klass som går i ettan. Herregud va dom inte kan hålla käften asså^^ j-la skitungar:P hehe...Sen hade man ju hål där ja inte gjorde så mkt, tog till BK eftersom maten inte såg så jävla kul ut i plugget. Tillbaka i skolan spelade vi lite kort. Fysiklektionen behöver vi inte ens prata om, den var extremt seg och jobbig. Tack Ira! Knappt man överlever onsdagar asså. Det dessutom under fysiken som jag fick reda på att hela denna onsdagen skulle suga. Hade redan en känsla när jag vaknade i morse att jag å "C" inte skulle träffas idag. Vilket då var sant. Trots att jag hade känt på mig detta så blev jag ändå besviken...Men vi kommer å ses i helgen så längtar verkligen dit:)

Ska få de närmaste dagarna att snabbt. Imorrn så har jag lång sovmorron, sen blir gym och squash med den lilla specialidrottsgruppen. Därefter blire att dra hem vila å käka lite och sen blir innebandyträning. Första på mkt länge, får se hur det går. Sen e den dagen slut, me alla aktiviteter så går denfort. Sen på fredag e jag ju ledig, ska nog plugga lite å sen på eftermiddagen så ska man äntligen träffa Emelie:) det va ett tag sen, vi behöver nog båda prata av oss lite;) hahaxD

Dagarna kommer förhoppningsvis gå väldigt snabbt så att jag äntligen får träffa "C". Längtar så sjukt mkt efter honom<3

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0