Hemma igen..tydligen var man väldigt saknad här hemma;)

Japp, då var lilla jag hemma igen. Kom väl hem runt 11 idag efter ha varit hos "C" sen i fredags. Det var egentligen tänkt att jag skulle åka dit i lördags å åka hem igår men planerna ändrades. Kan ta det lite från början..

I fredags på eftermiddagen så kom Amanda, Rickard och Filip hit..Vi började me att fika sen spelades det singstar i flera timmar. Riktigt kul å min röst va väl inte den bästa efter det. Vi tog en paus för å käka middag förstås, tacos. Sen spelade vi lite sällskapsspel faktiskt, rätt kul. Vi avslutade kvällen me kortspelet "neger å president" där killarna bestämde sig för att se till att jag blev "neger" hela tiden. Inte snällt. Runt 23 så drog dom hem å efter att ha haft kontakt me "C" halva kvällen så blev det att jag drog till honom en liten stund senare. Å gulliga han mötte upp mig vid bussen som han brukar.

Tänker inte berätta så mkt mer om helgen, mer än att den var väldigt rolig och mysig. På alla sätt verkligen. Skulle väldigt gärna uppleva den igen;) Det jag kan berätta är att jag nu både träffat "C"s mamma å plastpappa, väldigt trevliga. Käkade ju middag där 2 dagar i rad så det var rätt omöjligt att inte umgås lite me dom. Dock så var vi mest på hans rum å chillade, där man fick ju vara i fred:P Sen så i lördags kväll så var vi båda väldigt sugna på godis å hade egentligen tänkt gå och handla det. Men tiden rann iväg och middagen blev sen, så..det blev inget trodde vi. Men så när vi ligger där å kollar på tv så knackar hans mamma på och kommer in me varsin cider och en skål me godis;D Så gulligt av henne verkligen;) Hihi;D

Berättar inget mer. HihixD Men men...väl hemma så verkar familjen ha saknat en som fan. Framförallt brorsan å pappa. Trodde inte de skulle sakna mig så mkt. Så länge var jag väl inte borta heller!?!;) Det visar väl bara på hur mkt man betyder för dom, älskar dom allihopa.

Var jag är så är jag saknad. Är jag hemma är jag saknad av "C" å jag saknar honom. Och när jag är hos "C" så jag saknad famlijen..HerregudxD Å just nu så saknar jag "C"...å längtar efter honom väldigt mkt^^

Jaja, slutpratat om det iaf. Ikväll blir det träning, får se hur det går. Min förskylning verkar ju aldrig släppa, vilket e jobbigt såklart. Får se hur det går.

kram<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

kan ju tillägga där att jag saknar dig oxå ;) <3 men vi ses ju imorgon (torsdag :D)

2010-02-03 @ 16:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0