Jaha så var det då måndag igen..men det vart ingen skola för min del..

Några av kanske börjar tro att jag har börjat bli en liten skolkare, precis som mamma faktiskt trodde. Blev lite förvånad. Förra veckan så var jag faktiskt sjuk med feber, huvudvärk, halsont och förskylning. Febern släppte efter två dagar och nu verkar det som att försylningen å smärtan i halsen e påväg bort eller i princip är borta. Men varför gick jag då inte idag, jo för att jag hade jätteont i magen när jag vaknade och det släppte inte till när jag skulle gå. Så jag har legat å vilat halva dagen, knappt ätit nåt bara väldigt lite och nu på eftermiddagen har jag pluggat då magen känts bättre...

Angående pluggandet så var jag så smart att jag inte öppnade filen som katarina mailat förra veckan, en uppgift om tekink histora i ämnet TMS såklart. Och fick till min stora förvåning veta att den inlämninguppgift/uppsats som man skulle skriva skulle in imorrn. Duktigt jag e asså^^ Först fattade jag inte riktigt vad jag skulle göra, så mailade tillbaka me några frågor och fick som tur var svar rätt snabbt. Så jag har nu suttit och kladdat ner massa saker på ett papper, är snart klar. Sen får jag se om jag orkar börjar sätta ihop det hela till en text idag, annars har jag i princip hela dagen imorrn på mig. Har ju bara en lektion på 2 timmar så det blir att dra hem å plugga direkt. Har dessutom TMS så kan ju ställa några fler frågor om jag skulle komma på några...

Annars då..Har messat en hel del med "C" såklart. Antar att ni inte blir så förvånade faktiskt, hahaxD Vi båda saknar varandra väldigt mkt, båda hade problem å sova i natt..Hihi;) Det e alltid så när vi sover på olika håll:P Men förhoppnigsvis så kanske vi kommer att ses på onsdag. Om ingen av oss skulle bli sjuk el om han skulle ha fler prov än det som han har imorrn el på onsdag^^

Ikväll så e det träning som det alltid e på måndagkvällar, men som jag har missat de senaste 2-3 veckorna^^ Hade tänkt gå på den ikväll och köra lite lugnt men ändå träna liksom. Men nu e jag lite osäker då jag haft det jobbigt me magen plus att jag knappt ätit nåt. Och träna me lite i magen är inte så smart så..får se hur det blir..

Juste ira kan ju svara/kommentera din kommentar som du skrev till inlägget " Fan va jag knarkar asså:P": RENT in my heart asså<3 hihi;) Okej, samma här eller jag kör bara musiken. E filmen på vill ja helst se den:P

Nej, nu ska jag försöka plugga vidare lite...

Miss my baby<3

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0